راهنمای خرید
فروشگاه دهشیخ سنتر مفتخر است به هموطنان عزیز در سراسر کشور خدمات فروش کالا را ارائه کند. کالاهای موجود در وب سایت فروشگاهی ما مرتبا به روز رسانی قیمت و موجودی می شوند. با این حال به دلیل احتمال محدود شدن کالا و اتمام آن در انبار فروشگاه بهتر است مشتریان عزیز قبل از ثبت نهایی سفارش خود، از طریق شماره تماس یا واتساپ مندرج در وب سایت و قسمت پشتیبانی از موجودی کالا اطمینان حاصل کنند.
درحال حاضر روند پرداخت وجه به صورت درگاه امن پی پینگ و پرداخت مستقیم کارت به کارت می باشد و به زودی درگاه های دیگر نیز افزوده خواهند شد.
شما علاوه بر مشاهده قیمت کالا در سبد خریدتان و فاکتور آنلاین که ارائه می شود همچنین در جریان روند خرید خود، اقلام خرید و هزینه پرداختی توسط پیامکی که از وبسایت دهشیخ سنتر ارسال می شود قرار می گیرید. سفارشات پس از ثبت نهایی توسط مشتریان، به قسمت بسته بندی ارجاع داده شده و با احتیاط و فوم کاری بسته بندی می شوند و با توجه به تعداد سفارشات، در صف ارسال قرار می گیرند. همچنین در صورت ناموجود بودن محصول خریداری شده، پشتیبانی دهشیخ سنتر با مشتری ارتباط برقرار کرده و جهت عودت کامل وجه هماهنگی لازم انجام می شود.
ارسال سفارشات به دو صورت از طریق پست پیشتاز و یا از طریق باربری (با هماهنگی با مشتری) ارسال می شوند. کالاهای با ابعاد بزرگ ترجیحا از طریق باربری ارسال می شوند.
پیگیری سفارش
نهایت سعی ما این است که بسته سفارشی مشتری را در 24 تا 72 ساعت پس از ثبت سفارش تحویل اداره پست دهیم. مشتریان می توانند کد مرسوله بسته خود را از طریق ارتباط با واتساپ پشتیبانی دهشیخ سنتر دریافت کنند و جهت رهگیری در سامانه رهگیری بسته های پستی اقدام کنند.
از محل ارسال کالا (استان هرمزگان) تا تهران بطور متوسط 4 الی 5 روز زمان میبرد تا مرسوله تحویل مشتری داده شود. طبیعتا این زمان با توجه به مسیر ماشین اداره پست و روند کاری اداره پست متغیر است و در حیطه دسترسی دهشیخ سنتر نمی باشد.
پس از تحویل مرسوله به مشتری، پیامکی مبنی بر تکمیل سفارش در سایت فروشگاهی ما برای مشتری ارسال می شود و ضمن آرزوی خرید موفق، جهت استفاده سایر هموطنان از نظرات مفید مشتریان درخواست ثبت نظر نسبت به کالای مورد خریداری می شود که امیدواریم مشتریان عزیز در این امر همکاری لازم را داشته باشند تا در تجربه ی انتخاب کالای مناسب و خرید موفق راهنمای هم وطنان باشند.